colors

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Υγιεινό πρωινό, Δ´ Τάξη, 2021-2022

Με αφορμή τα δικαιώματα του παιδιού και κατ´επέκταση τα δικαιώματα των ανθρώπων στη θεματική ενότητα «Ενδιαφέρομαι και ενεργώ» των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές της Δ΄ Τάξης (σχ. έτος 2021-2022) συζήτησαν για τα δικαιώματα του παιδιού και τα χαρακτηριστικά του ενεργού πολίτης του 21ου αιώνα. Έτσι έγραψαν και σχεδίασαν τα δικαιώματα του παιδιού, ένα από τα οποία είναι και η τροφή. Ταυτόχρονα στην 7η ενότητα "Η Ελιά" της Γλώσσας οι μαθητές γράψανε συνταγές και μελέτησαν τις κατηγορίες τροφίμων. Έτσι, παρακολούθησαν σχετικά βίντεο, σχεδιάσανε την τροφική πυραμίδα, μιλήσαμε για τη θερμιδική αξία των τροφών. Στη συζήτηση που έγινε συμφωνήσαμε να τρώμε υγιεινά και υλοποιήσαμε ένα υγιεινό πρωινό στο σχολείο με φαγητά των μαθητών από το σπίτι, όπως φρούτα, σπιτικά smoothies, τοστ με ψωμάκι ολικής άλεσης, σταφιδόψωμο της μαμάς, κέικ, τηγανίτες και τοστ με αβοκάντο.

 Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:Τσιούρη Ελευθερία 

Όλα τα παιδιά έχουν δικαιώματα, Α' τάξη, 2021-2022

Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στον Θεματικό Κύκλο "Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη" και στην Ενότητα "Ανθρώπινα δικαιώματα" οι μαθητές της Α΄ Τάξης (σχ. έτος 2021-2022) κλήθηκαν να αναπτύξουν δεξιότητες όπως ενσυναίσθηση και ευαισθησία, ανθεκτικότητα και υπευθυνότητα, δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης.

  • να αναπτύξουν ομαδικό πνεύμα συνεργασίας και επικοινωνίας με αφορμή το συγκεκριμένο θέμα, καταγράφοντας τις ομοιότητες και τις διαφορές τους,
  • να κατανοήσουν και να αντιπαραβάλλουν τις έννοιες ανάγκη - επιθυμία - δικαίωμα,
  • να αναγνωρίζουν και να κατανοούν τα ανθρώπινα δικαιώματα,
  • να αντιληφθούν την οικουμενικότητά των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των δικαιωμάτων του παιδιού

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Παντερμαράκη Φωτεινή (ΠΕ70), Παπαδοπούλου Κυριακή (ΠΕ70)  

Κυκλοφοριακή Αγωγή, Τάξη Δ', 2021-2022

  • Οι μαθητές της Δ΄ Τάξης (σχ. έτος 2021-2022) στον άξονα Ζω Καλύτερα - Ευ Ζην του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων, αρχικά συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια σχετικά με την Κυκλοφοριακή Αγωγή. Στη συνέχεια γνώρισαν τα σήματα μέσα από σχετική παρουσίαση και συμπλήρωσαν δικά τους φύλλα εργασίας φτιάχνοντας τα σήματά τους. Επιπλέον, παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό βίντεο "Φανάρια".
  • Έπαιξαν το παιχνίδι "Κυκλοφορώ με ασφάλεια" σε ομάδες
  • Έπαιξαν το παιχνίδι "Σήματα τροχαίας-Μπίνγκο".
  • Συμπλήρωσαν κουίζ για τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
  • Τέλος, σχεδίασαν τα δικά τους "αστεία σήματα" και με αυτά έφτιαξαν το αρκτικόλεξο του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στο ταμπλό της τάξης, μιας και στη Γλώσσα στην Ενότητα 2 "Το νερό ταξιδεύει" η ομάδα των μαθητών μελέτησε τα αρκτικόλεξα.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:Τσιούρη Ελευθερία 

Μαθαίνω για την διατροφή, Α' τάξη, 2021-2022

Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στον Θεματικό Κύκλο "Ζω Καλύτερα - Ευ Ζην" και στην Ενότητα "Διατροφή" οι μαθητές της Α΄ Τάξης (σχ. έτος 2021-2022) κλήθηκαν να αναπτύξουν δεξιότητες όπως Δημιουργικότητα, Επικοινωνία, Συνεργασία, Κριτική σκέψη, Ενσυναίσθηση, Ευαισθησία, Υπευθυνότητα.

  • να αναπτύξουν αυτοπειθαρχία, ελεύθερη βούληση, υπευθυνότητα και ομαδοσυνεργατικότητα,
  • να αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας, αλληλοβοήθειας και επικοινωνίας,
  • να καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη,
  •  να χρησιμοποιούν τρόπους επικοινωνίας και συνεργασίας για την ανάδειξη της ορθής στάσης και συμπεριφοράς απέναντι στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο,
  • να αναλάβουν πρωτοβουλίες και να υλοποιήσουν τις αποφάσεις κάθε ομάδας.

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Παντερμαράκη Φωτεινή (ΠΕ70), Παπαδοπούλου Κυριακή (ΠΕ70)  

Φροντίζω το περιβάλλον, Τάξη Δ', 2021-2022

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:Τσιούρη Ελευθερία 

Κύλιση στην Αρχή