Εκπαιδευτικοί Όμιλοι
colors

Ζω - Ονειρεύομαι - Δρω με παιχνίδια και αναγνώσματα

«Ζω - Ονειρεύομαι - Δρω με παιχνίδια και αναγνώσματα»
Α΄, Β΄, Γ΄ & Δ΄ τάξεων
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Μάκη Αικατερίνη, Στρατηδάκη Σοφία, Αμελαδιώτη Αλεξάνδρα

Ο όμιλος επιδιώκει να φέρει σε επαφή το παιδί με το βιβλίο και τη λογοτεχνία και να του αναδύσει συναισθήματα, είτε σχετικά με τους ήρωες του βιβλίου, είτε που έχουν σχέση με τον ίδιο. Μέσα από παιχνίδια έκφρασης, ρυθμού και κίνησης να διασκεδάσει, να δημιουργήσει και να εκφραστεί, χρησιμοποιώντας και τις πέντε αισθήσεις.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος Φυσικής

«Κατανοώ τους κανόνες της φύσης, χρησιμοποιώντας και δημιουργώντας προσομοιώσεις»
Ε' & ΣΤ' τάξεων
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Μακρίδη Ειρήνη, Νικολού Αγγελική

Είναι αδύνατο να απολαύσουμε ένα παιχνίδι, αν δεν γνωρίζουμε τους κανόνες του παιχνιδιού. Αντίστοιχα είναι αδύνατο να εκτιμήσουμε πλήρως τον κόσμο που μας περιβάλλει, αν δεν κατανοήσουμε τους κανόνες της φύσης. Σκοπός μας είναι με τους μαθητές να μελετήσουμε αυτούς τους κανόνες, ώστε να αντιληφθούν τη γοητευτική αλληλοσύνδεση όλων των φυσικών φαινομένων και σιγά σιγά η φυσική  να γίνει μια απολαυστική εμπειρία για τους ίδιους.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Όμιλος Δημοσιογραφίας

Όμιλος Δημοσιογραφίας «Η "1ο Τυπία"»
Γ΄ & Δ΄ τάξεων
Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Λάμπρου Αντιγόνη, Παπαδοπούλου Κυριακή

Ο όμιλος Δημοσιογραφίας έχει σκοπό την καλλιέργεια και ανάπτυξη των ιδιαίτερων κλίσεων και ταλέντων των μαθητών μέσα από δημοσιογραφικές δραστηριότητες όπως η συγκέντρωση ειδήσεων και πληροφοριών, η επιμέλεια και σύνταξη δημοσιογραφικών κειμένων και η διάδοση τους με στόχο την πληροφόρηση των συμπολιτών τους.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

 

Ταξίδι στην Ελλάδα σε ρυθμό 2/4

«Ταξίδι στην Ελλάδα σε ρυθμό 2/4»
Α' τάξης
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δούλης Μάριος

Ο όμιλος δημιουργήθηκε για να καλύψει -στο μέτρο του δυνατού- το κενό πού έχει δημιουργηθεί, στις σύγχρονες κοινωνίες, ανάμεσα στον παραδοσιακό τρόπο ζωής των προηγούμενων γενεών και στο τρόπο ζωής πού καλούνται να κάνουν οι νέες γενιές. Ουσιαστικά, δηλαδή, επιχειρεί να διατηρήσει την παράδοση μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία.

Αναλυτικά η πρόταση για τη δημιουργία του Ομίλου εδώ.

Κύλιση στην Αρχή