colors

Δράσεις 2012-2014

Actionaid

Οι μαθητές της Ε΄ Τάξης (Σχ. Έτος 2013-2014) αφιέρωσαν μία ώρα από το μάθημα της Μουσικής για να συζητήσουν στην τάξη τη θεματική της ActionAid, η οποία αφορούσε τις ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση όλων των παιδιών του κόσμου, όσο διαφορετικά και αν είναι αυτά... Έτσι, λοιπόν, φτιάξαν τη δική τους χάρτινη και ανθρώπινη αλυσίδα για να στείλουν το μήνυμα της διαφορετικότητας και της ισότητας ευκαιριών.

 

Χρόνια πολλά μανούλα

Κάθε χρόνο, τη δεύτερη Κυριακή του Μαΐου γιορτάζουν οι μανούλες όλου του κόσμου. Τα παιδιά της Α΄ τάξης (Σχ. Έτος 2013-2014) έγραψαν τις ευχές τους και τα μηνύματά τους στις δικές τους μανούλες, φτιάχνοντας σελιδοδείκτες με αποξηραμένα λουλούδια.

Δείτε μία παρουσίαση με τις εργασίες των μαθητών της Ε' τάξης (Σχ. Έτος 2013-2014) στο μάθημα των Γερμανικών και τις κάρτες που ετοίμασαν στην τάξη τους για τη Γιορτή της Μητέρας.

 

 

+δημιουργώTο Παρατηρητήριο για την Πρόληψη της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, που λειτουργεί στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων τους και με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, καλούν τους μαθητές τις μαθήτριες να συμβάλλουν με τις εικαστικές δημιουργίες τους στη διαμόρφωση της ιστοσελίδας του Παρατηρητηρίου. Το θέμα της δράσης είναι: «+δημιουργώ» και στόχος είναι τόσο η ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας σε θέματα βίας και εκφοβισμού, όσο και η ανάδειξη θετικών προτύπων συμπεριφοράς, καθώς και της αξίας της ανάπτυξης σχέσεων που στηρίζονται στο σεβασμό, την κατανόηση και την αποδοχή.

Λέμε ΟΧΙ στο ΣΧολικό Εκφοβισμό, 2013Οι μαθητές της ΣΤ' τάξης (Σχ. Έτος 2013-2014), συμμετέχουν στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό «Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό» με τα παρακάτω βίντεο. Kαλοτάξιδα και Καλή Επιτυχία!

Ο διαγωνισμός είναι μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος του Βρετανικού Συμβουλίου και του Διεθνούς Κέντρου Ολυμπιακής Εκεχειρίας με τίτλο «Σέβομαι τη Διαφορετικότητα», το οποίο είναι κατά της ενδοσχολικής βίας και βασίζεται στα ιδανικά και τις αξίες του Ολυμπισμού και της Ολυμπιακής Εκεχειρίας.

 Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Τσιούρη Ελευθερία

 (Τα πρόσωπα των μαθητών εμφανίζονται με γονική συγκατάθεση)

20 Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα των Δικαιωμάτων του Παιδιού«Ο κόσμος είναι δανεικός από τα παιδιά μας» λέει μια αφρικάνικη παροιμία.

Όλα τα παιδιά έχουν δικαιώματα που προβλέπονται από νόμους και διεθνείς συμβάσεις. Το σημαντικότερο κείμενο για τα δικαιώματα των παιδιών, είναι η Διεθνής Σύ?βαση για τα Δικαιώ?ατα του Παιδιού που υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στις 20 Νοεμβρίου του 1989, προσφέροντας ένα νέο ορισμό για την παιδική ηλικία,  βασισμένο στα ανθρώπινα δικαιώματα. Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα στην υγεία, στην εκπαίδευση, στην ψυχαγωγία, στην έκφραση της γνώμης, στην πληροφόρηση, στην προστασία από διακρίσεις, κακοποίηση, εκμετάλλευση.

Παρόλα αυτά, εκατομμύρια παιδιά εξακολουθούν να υποφέρουν από τη φτώχεια, να στερούνται τη σχολική εκπαίδευση, να ακρωτηριάζονται στους πολέμους και να σκοτώνονται από τον ιό του AIDS και από άλλες ασθένειες.

1η Οκτωβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας

Με αφορμή τον εορτασμό για την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, δώδεκα παππούδες και γιαγιάδες από το 2ο ΚΑΠΗ Ιωαννίνων επισκέφτηκαν σήμερα (1η Οκτωβρίου 2013) τους μαθητές της Δ΄ Τάξης (Σχ. Έτος 2013-2014) στην τάξη τους, την ώρα της Αισθητικής Αγωγής και της Μουσικής.

Οι μαθητές τους πρόσφεραν κάρτες που είχαν φτιάξει στα πλαίσια του μαθήματος της Αισθητικής Αγωγής. Στη συνέχεια οι μαθητές χωρισμένοι σε 12 ομάδες των 2 ατόμων, πήραν συνέντευξη ρωτώντας τα εξής: Ερωτηματολόγιο Συνέντευξης.

Υπεύθυνη Δράσης: Τσιούρη Ελευθερία

 

Doodle4GoogleΟι μαθητές όλων των τάξεων του Σχολείου μας συμμετείχαν στο διαγωνισμό Doodle4Google: «Η Ελλάδα μου», επιστρατεύοντας φαντασία και δημιουργικότητα.

Τα doodles είναι ξεχωριστές εκδόσεις του λογοτύπου της Google στην αρχική της σελίδα. Το θέμα του φετινού διαγωνισμού είναι «Η Ελλάδα μου» και θα πρέπει το doodle το οποίο θα σχεδιάσουν οι μαθητές να αντικατοπτρίζει την δική τους άποψη για την Ελλάδα.

Δείτε τα έξι doodles τα οποία επιλέξαμε να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό:

 

Κύλιση στην Αρχή