colors

 

Castles, watchers of the past
Α' τάξη

2022-2023

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Δασκάλου Βασιλική

Castles are small states of a distant past, which is relatively unknown to our students. The causes of their presence, their everyday life and their decline are directly connected to the local but also to the wider European, and not only, history. Our aim is to bring students closer to them through a variety of activities.

 

What is water?
Δ', Ε' τάξεις

2021-2022

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Νικολού Αγγελική, Τζούμα Αικατερίνη, Τσιούρη Ελευθερία, Ζάρρα-Φλούδα Μαρία

What is water?

The main purpose of the project is to help students to experience the importance of water in our life. Sharing experiments and good practice, teachers and students will boost their imagination, natural gift of questioning and experience, collaboration and communication in multicultural environment.

With the project we have goals:
- to share our questions and answers about water through experiments.
- to experience intercultural communication between teachers and students.
- to advocate the quality in education applying the STEAM in lessons.

 

 

12 months, 12 stories
B' τάξη

2014-2015

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Μάκη Αικατερίνη, Τζούμα Αικατερίνη, Τσιούρη Ελευθερία, Δούλης Μάριος

12 months, 12 stories

Με άξονα τον χρόνο και το χώρο, σας καλούμε να μοιραστούμε περιστάσεις, γεύσεις, ήχους, παιχνίδια, παραδόσεις, δραστηριότητες στη φύση  και στην πόλη, αξιοθέατα και μνημεία τέχνης και πολιτισμού της περιοχής μας που δίνουν το στίγμα και αναδεικνύουν την κουλτούρα μας, που μας φέρνουν κοντά ή μας εκπλήσσουν ευχάριστα.

Με την εκπόνηση του προγράμματος επιδιώκουμε οι μαθητές να:
-συζητήσουν πώς ο χρόνος επηρεάζει την ζωή των ανθρώπων, -μιλήσουν για τη διατροφή των ανθρώπων ανά εποχή, -γνωρίσουν τα είδη των εποχών, των μηνών, -μάθουν τις ανθρώπινες δραστηριότητες ανά εποχή, ανά χώρα,
-εξετάσουν, σχεδιάσουν και κατασκευάσουν κοινές δραστηριότητες, ανά εποχή, σε όλες τις συμμετέχοντες χώρες,
-προσδιορίσουν ασφαλείς τρόπους διαβίωσης σε όλες τις χώρες ανά εποχή,
-χρησιμοποιήσουν τις αισθήσεις τους για να συγκεντρώσουν πληροφορίες σχετικά με τον χρόνο.

 

LE.T.S. W.A.L.K. (LEarn Traffic Signs / Walk Around Like Kids)
Γ', Δ', Ε', ΣΤ' τάξη

2014-2015

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Τζούμα Αικατερίνη, Νικολού Αγγελική, Μακρίδη Ειρήνη, Νικολού Αγγελική

LE.T.S. W.A.L.K. (LEarn Traffic Signs / Walk Around Like Kids)

Το πρόγραμμα  ασχολείται με την κυκλοφοριακή αγωγή, μέσα από αποτελεσματικές, βιωματικές μαθησιακές δραστηριότητες. Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν και να βιώσουν συνειδητά, βασικές αρχές ασφαλούς διακίνησης πεζών, επιβατών, ποδηλατιστών, και  να αξιολογήσουν και να δράσουν συλλογικά για τη βελτίωση των συνθηκών διακίνησης.  Βασικός στόχος είναι οι μαθητές να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες οδικής ασφάλειας και κυκλοφοριακή συνείδηση, ώστε να καταστούν ικανοί να κινούνται με ασφάλεια στους δρόμους ως πεζοί, επιβάτες, ποδηλατιστές και τελικά ως οδηγοί.

Σχεδιάζω σήματα / Δημιουργώ το δικό μου πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολείο / Δημιουργώ ιστορίες για μια πόλη χωρίς αυτοκίνητα / Μαθαίνω τις ονομασίες των σημάτων αλλά και λέξεις σχετικές με την κυκλοφορία σε ευρωπαϊκές γλώσσες / Κάνω περιήγηση σε ένα πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής και κατασκευάζω παιχνίδια με σχετική θεματολογία / Συνεργάζομαι με σχολεία του εξωτερικού, την τροχαία Ιωαννίνων και τον Δήμο Ιωαννιτών.

 

Local Quality Food in our Countries - Healthy Diet
Δ', ΣΤ' τάξη

2014-2015

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Τσιούρη Ελευθερία, Τζακώστα Ζαμπέτα, Κύρκου Βερονίκη, Παπαδοπούλου Κυριακή

Local Quality Food in our Countries - Healthy Diet

Βασικός στόχος του προγράμματος είναι να αποκτήσουν οι μαθητές γνώση των θρεπτικών συστατικών, των τροφών και του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται (αναφορικά με τοπικά προϊόντα παραγωγής & τη βιολογική καλλιέργειά τους). Να προβληματιστούν για το πρόβλημα της παχυσαρκίας στις μέρες μας και να μάθουν να υιοθετούν σωστές συμπεριφορές  και διατροφικές συνήθειες, για να έχουν ένα γερό κορμί & έναν ετοιμοπόλεμο νου. Να δημιουργηθεί στους μαθητές συνείδηση σωστού τρόπου ζωής και σωστής καθημερινής διατροφής.

Ποια η σημασία του φαγητου στη ζωή των ανθρώπων / Δράσεις και καθημερινές ανθρώπινες ενέργειες για τη λύση του προβλήματος της παχυσαρκίας / Μαγείρεμα, Άσκηση και τρόπος ζωής / Τι μπορούμε να συναντήσουμε στο πιάτο κάθε χώρας / Τα πλεονεκτήματα της χρήσης βιολογικών προϊόντων / Οι βασικοί παράγοντες για γερό κορμί και νου / Ποια η προσφορά των τροφών στη ζωή μας / Τι είναι το fast food / Oι βιταμίνες, οι πρωτεΐνες & οι υδατάνθρακες στη ζωή μας / Τα τοπικά προϊόντα κάθε χώρας.

 

Κύλιση στην Αρχή