colors

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Ο γονέας ως ειδικός επιστήμονας υγείας, Γ' τάξη 2022

Η σύγχρονη σχολική πραγματικότητα, εντασσόμενη σε ένα συγκεκριμένο κοινωνικό σύνολο οφείλει να αντιμετωπίσει προκλήσεις και να εναρμονιστεί με τα συνεχώς μεταβαλλόμενα περιβάλλοντα μέσα στα οποία καλείται να ανταπεξέλθει. Με αυτό ως φιλοσοφία και με στόχο την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών, με βλέμμα στην απόκτηση δεξιοτήτων ζωής του 21ου αιώνα, αλλά και τη διατήρηση καλών σχέσεων σχολικού και οικογενειακού περιβάλλοντος, οι μαθητές της Γ΄ Τάξης (σχ. έτος 2022-2023) καλούν τους γονείς τους-ειδικούς υγείας στην Τάξη.

Με αφορμή την 1η Θεματική Ενότητα Ζω καλύτερα - Ευ ζην των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα το θέμα "Γνωρίζω το σώμα μου", αλλά και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Ιδρύματος Ωνάση για την υγιεινή ζωή & τη δωρεά οργάνων "Οργανούληδες" στην Τάξη, ονομάσαμε τον Δεκέμβρη θεματικό μήνα "Ενημέρωσης των μαθητών από τον Γονέα ως Ειδικό στην Υγεια".

 Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:Τσιούρη Ελευθερία 

Υγιεινή των δοντιών, Α' τάξη, 2022-2023

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με θεματική "Ζω Καλύτερα - Ευ ζην" επισκέφτηκε την Α' τάξη η οδοντίατρος κ. Κακαράντζα Λαμπρινή η οποία μας μίλησε για την υγιεινή των δοντιών. Τα παιδιά παρακολούθησαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την ενημέρωση, έλυσαν απορίες γύρω από την υγιεινή των δοντιών και τέλος ζωγράφισαν όσα τους εντυπωσίασαν.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Δασκάλου Βασιλική (ΠΕ70) 

 

 

STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική, Δ' Τάξη, 2021-2022

Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στον Θεματικό Κύκλο "Δημιουργώ και καινοτομώ" και στην Ενότητα "STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική" οι μαθητές της Δ΄ Τάξης (σχ. έτος 2021-2022) συνεργάστηκαν σε ομάδες για την κατασκευή και τον προγραμματισμό ρομπότ, πρότειναν λύσεις σε προβλήματα του πραγματικού κόσμου και ανέπτυξαν δεξιότητες/ικανότητες όπως Αυτοπεποίθηση - Αυτοεκτίμηση (επίτευξη στόχων, θετική ανατροφοδότηση), Ορθολογική σκέψη (σχεδίαση, συναρμολόγηση, προγραμματισμός, δοκιμή, αξιολόγηση), Δημιουργικότητα - Φαντασία (διαχείριση χρόνου, έργου και πόρων), Δεξιότητες επικοινωνίας (συνεργασία στην ομάδα), Αντίληψη - Παρατηρητικότητα (εύρεση και διαχείριση σφάλματος σε στάδια συναρμολόγησης και προγραμματισμού), Καινοτομία - ερευνητικό πνεύμα (νέες ιδέες για κατασκευές και δυνατότητες).

 Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί:Τσιούρη Ελευθερία (ΠΕ70) & Νικολού Αγγελική (ΠΕ86)

Φροντίζω το περιβάλλον, Α' τάξη, 2021-2022

Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στον Θεματικό Κύκλο "Φροντίζω το Περιβάλλον" και στην Ενότητα "Μειώνω-Επαναχρησιμοποιώ-Ανακυκλώνω" οι μαθητές της Α΄ Τάξης (σχ. έτος 2021-2022) κλήθηκαν να αναπτύξουν δεξιότητες όπως επικοινωνία, δημιουργικότητα, κριτική σκέψη, συνεργατικότητα, ψηφιακή δημιουργικότητα, ενσυναίσθηση, υπευθυνότητα, δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου, πλάγια σκέψη, πολιτειότητα.

  • να αναγνωρίσουν το είδος των σκουπιδιών που παράγονται, τα υλικά και τον κύκλο ζωής τους,
  • να κατακτήσουν την διαδικασία ανακύκλωσης στους «μπλε» κάδους,
  • να αναγνωρίζουν το είδος των απορριμμάτων που ρυπαίνουν τους δημόσιους χώρους.

 Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Παντερμαράκη Φωτεινή (ΠΕ70), Παπαδοπούλου Κυριακή (ΠΕ70) 

Τα δικαιώματα των παιδιών, Δ´ Τάξη, 2021-2022

Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στην Ενότητα "Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη" οι μαθητές της Δ΄ Τάξης (σχ. έτος 2021-2022) βρήκαν πληροφορίες και μελέτησαν τα Ανθρώπινα Δικαιώματα, δίνοντας έμφαση στα δικαιώματα του παιδιού.
Έτσι, έφτιαξαν αφίσες με δικά τους σχέδια για τον πίνακα αναρτήσεων της τάξης, "κρέμασαν στα μανταλάκια" τα δικαιώματά τους φωνάζοντάς τα δυνατά, ζωγράφισαν πανό για ζητήματα που είναι δικαιώματά τους και τους ενδιαφέρουν πολύ και τέλος με τέμπερες επιμελήθηκαν ζωγραφιές με θέμα "Μια ζωγραφιά για τα παιδιά του κόσμου", στέλνοντας μήνυμα αγάπης και συμπαράστασης στα παιδιά όλου του κόσμου που ζουν υπό συνθήκες πολέμου, υποσιτισμού, ανέχειας και παραμέλησης.

 Υπεύθυνη εκπαιδευτικός:Τσιούρη Ελευθερία 

Κύλιση στην Αρχή