colors

Ανακαλύπτοντας τα “Δυνατά” και τα “Αδύνατα” σημεία της πόλης

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Καλλιέργειας Δεξιοτήτων “Η γειτονιά μου αντιμέτωπη με την κλιματική αλλαγή” της Θεματικής “Φροντίζω το Περιβάλλον”, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ τάξης εξερεύνησαν τη γειτονιά του Σχολείου μας, ανακάλυψαν και φωτογράφισαν τις Λειτουργίες (π.χ. αγορά, πολιτισμός, κυκλοφορία, περιβάλλον κ.α.) της γειτονιάς, τα “Δυνατά” σημεία (μνημεία, κάδοι ανακύκλωσης, αγορά, σχολεία κ.α.) και τα “Αδύνατα” (σκουπίδια, κυκλοφοριακό πρόβλημα κ.α.). Έπειτα, ανακάλυψαν, με περιήγηση στο διαδίκτυο και σε ψηφιακούς χάρτες (GoogleMaps), τα “Δυνατά” σημεία της πόλης, τα οποία τη θωρακίζουν απέναντι στην κλιματική αλλαγή (λίμνη, δάσος, βουνά), και τα “Αδύνατα” σημεία, τα οποία προδίδουν τη μεγάλη παραγωγή αερίων θερμοκηπίου και, συνεπώς, επηρεάζουν αρνητικά το κλίμα της πόλης (σκουπίδια στο φυσικό και αστικό περιβάλλον, κυκλοφοριακό πρόβλημα και εκπομπή ρύπων, υψηλά επίπεδα αιθαλομίχλης κ.α.).

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Μπαγιάτη Ζωή (ΠΕ70), Δασκάλου Βασιλική (ΠΕ70)


 

Κύλιση στην Αρχή