Η εκπαιδευτική ρομποτική σχετίζεται με την εμπλοκή του μαθητή με τον προγραμματισμό, την επίλυση προβλημάτων και τη λήψη αποφάσεων σε σχέση με τη συμπεριφορά μίας ρομποτικής κατασκευής με στόχο την ανάπτυξη της δημιουργικής σκέψης (Anderson et.al, 2001).
Μαθητές που αγαπούν τη δημιουργία κατασκευών καλούνται να ζήσουν μια συναρπαστική και ψυχαγωγική εμπειρία μέσω της ομαδικής δραστηριότητας γύρω από την κατασκευή και τον προγραμματισμό ενός διαδραστικού ρομποτικού μοντέλου.
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Νικολού Αγγελική (ΠΕ86)