Επιτραπέζια Παιχνίδια, Γ' τάξη, 2014-2015Οι μαθητές της Γ' τάξης (Σχ. Έτος 2014-2015) στο μάθημα της Πληροφορικής, εξοικειώθηκαν με το προγράμματα επεξεργασίας κειμένου Libre Office Writer  και παρουσιάζουν τα επιτραπέζια παιχνίδια που δημιούργησαν. Ο γενικός σκοπός της δραστηριότητας είναι η εξοικείωση των μαθητών με την έννοια του πίνακα, τη διαχείρισή του και τη δυνατότητα μορφοποίησης ενός πίνακα. Επίσης, την απόκτηση εμπειρίας στη δημιουργία κειμένων που συνδυάζουν πίνακα, σχήματα και κείμενο. Οι μαθητές εργάζονται σε ομάδες, και υλοποιούν δραστηριότητες που έχουν παραδοτέα. Αναλαμβάνουν να δημιουργήσουν τα ταμπλό για τα επιτραπέζια παιχνίδια και στη συνέχεια, διατυπώνουν τους κανόνες του παιχνιδιού.

Ο ηλεκτρισμός στη ζωή μας, Β' τάξη, 2014-2015Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικών Επιστημών Δημοτικού για το "ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ", προτείνεται για τη Β' Δημοτικού η ενότητα "Οι ηλεκτρικές συσκευές στο σπίτι μας". Ένας από τους στόχους είναι οι μαθητές να είναι ικανοί να αναγνωρίζουν διάφορες ηλεκτρικές συσκευές σε φωτογραφίες και σκίτσα.

Στους μαθητές της Β' τάξης (Σχ. Έτος 2014-2015) δόθηκαν φωτογραφίες (clipart) από διαφορα αντικείμενα και κλήθηκαν να επιλέξουν μόνο τις ηλεκτρικές συσκευές (που λειτουργούν με μπαταρίες ή με ρεύμα από το δίκτυο της ΔΕΗ) ώστε να δημιουργήσουν με το πρόγραμμα ζωγραφικής KolourPaint μια αφίσα για τον Ηλεκτρισμό στη ζωή μας. Απολαύστε τα έργα των μικρών μαθητών...

Παραμύθι σε κόμικΟι μαθητές της Β' τάξης (Σχ. Έτος 2014-2015) στο μάθημα της Πληροφορικής, εξοικειώθηκαν με το προγράμματα ζωγραφικής KolourPaint και παρουσιάζουν τις δημιουργίες τους. Ο γενικός σκοπός της άσκησης είναι η εξοικείωση τους με τη χρήση λογισμικού ζωγραφικής και η εξάσκηση στην ψηφιακή αφήγηση ιστορίας με εικόνες και διάλογο. Αρχικά, οι μαθητές διερευνούν τις λειτουργίες του λογισμικού για τη δημιουργία κόμικ, αξιοποιούν έτοιμες εικόνες και εισάγουν διαλόγους. Στη συνέχεια, εφαρμόζουν τις γνώσεις τους δημιουργώντας κόμικ με μια ιστορία για το διάστημα. Το μάθημα βασίστηκε στο εκπαιδευτικό σενάριο με τίτλο: Σχέδιο έρευνας «Παραμύθι σε κόμικ».

 

Scratch, Οι μαθητές της ΣΤ' αυτοπαρουσιάζονταιΟι μαθητές της ΣΤ' τάξης (σχ. έτος 2014-2015) χρησιμοποιώντας το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, παρουσιάζουν τον ευατό τους, τα αγαπημένα τους ζώα και τα ενδιαφέροντά τους. Η εργασία έγινε στα πλαίσια προγράμματος eTwinning. Η κάθε ομάδα μαθητών (δύο μαθητές σε κάθε H/Y), δούλεψε τη δική της ιστορία.

Δείτε όλα τα έργα των μαθητών. Πατήστε απλώς την πράσινη σημαία και μετά έναν αριθμό.

 

Δραστηριότητες με το TuxpaintΔημιουργία δραστηριοτήτων  για τη διδασκαλία του μαθήματος ΤΠΕ στην Α' Δημοτικού.

  • εξοικείωση των μαθητών της Α' Δημοτικού με το Ελεύθερο λογισμικό TuxPaint.
  • απόκτηση ευχέρειας στη χρήση του πληκτρολογίου (αριθμοί, γράμματα, σύμβολα, διάστημα, τόνος, κεφαλαία γράμματα, αλλαγή γραμμής, αλλαγή γλώσσας)
  • εισαγωγή στην έννοια της μορφοποίησης  (βάζω χρώμα, αλλάζω μέγεθος)

Κύλιση στην Αρχή