Χριστουγεννιάτικο ΠαιχνίδιΟι μαθητές/τριες της ΣΤ' τάξης (Σχ. Έτος 2021-2022), χρησιμοποιώντας το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, δημιούργησαν ένα Χριστουγεννιάτικο Παιχνίδι και σας εύχονται Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το Νέο Έτος!

Με το Χριστουγεννιάτικο σκουφάκι -που μπορείτε να το μετακινήσετε με το ποντίκι αριστερά/δεξιά- προσπαθήστε να μαζέψετε όσα περισσότερα γκι μπορείτε. Μην τα αφήσετε να αγγίξουν την κόκκινη γραμμή, γιατί θα σταματήσει το παιχνίδι. Απλά πατήστε την πράσινη σημαία και ξεκινήστε.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Νικολού Αγγελική (ΠΕ86)

Οι μαθητές της Δ' αυτοπαρουσιάζονταιΟι μαθητές/τριες της Δ' τάξης (Σχ. Έτος 2021-2022), χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα παρουσιάσεων LibreOffice Impress, παρουσιάζουν τον εαυτό τους, τα ενδιαφέροντά τους και το αγαπημένο τους φαγητό. Η εργασία έγινε στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning "What is water?".

Αρχικά, κάθε μαθητής/τρια δημιούργησε το δικό του άβαταρ με το online εργαλείο https://avatarmaker.com/ Στη συνέχεια, δημιούργησε την αυτοπαρουσίασή του εμπλουτίζοντάς την με στοιχεία animation προσθέτοντας εφέ κίνησης στα συννεφάκια και στις εικόνες. Στο τέλος έγινε η ηχογράφηση και ενσωνατώθηκε στην τελική συνολική παρουσίαση.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Νικολού Αγγελική (ΠΕ86), Τζούμα Αικατερίνη (ΠΕ06)

Halloween Scratch GameΟι μαθητές/τριες της ΣΤ' τάξης (Σχ. Έτος 2021-2022), σε ομάδες των 2 ατόμων, δημιούργησαν στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch το Halloween Game, ένα παιχνίδι στο οποίο μαζεύεις καραμέλες (candies) με μία κολοκύθα (jack-o-lantern). Το παιχνίδι σταματά όταν μία καραμέλα πέσει στο έδαφος. Το φύλλο εργασίας βασίστηκε στο Halloween Scratch Lesson:Spooky Clones!

Μπορείτε να ξεκινήσετε από εδώ και να μας ακολουθήσετε στον κόσμο του Scratch!

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Νικολού Αγγελική (ΠΕ86)  

ΔιαδίκτυοΟι μαθητές/τριες της ΣΤ' τάξης (Σχ. Έτος 2021-2022), σε ομάδες των 2 ατόμων, αποτύπωσαν τι σκέφτονται όταν ακούν τη λέξη Διαδίκτυο (Internet) και παρουσίασαν τα έργα τους στην ολομέλεια. Οι μαθητές/τριες ερμηνεύουν το Διαδίκτυο κυρίως με βάση τις υπηρεσίες και τις εφαρμογές που προσφέρει, ενώ δεν το αναπαριστούν σαν μέσο και αποτέλεσμα σύνδεσης υπολογιστών και δικτύων. 

Στη συνέχεια, ατομικά, κατέγραψαν τα θετικά και τα αρνητικά του Διαδικτύου. Οι μαθητές/τριες ανακάλεσαν βιώματα και εμπειρίες και έγινε συζήτηση για τη σημασία του παγκόσμιου δικτύου στην ατομική και κοινωνική ζωή ως μέσο επικοινωνίας, πληροφόρησης, εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης, συνεργασίας, έκφρασης και ψυχαγωγίας. Η ασφάλεια στο Διαδίκτυο ήταν το επόμενο θέμα συζήτησης και αναφέρθηκαν θέματα όπως η προστασία των προσωπικών δεδομένων, η αναγκαιότητα χρήσης λογισμικών αντιϊκής προστασίας, καθώς και τι είναι και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί ο διαδικτυακός εκφοβισμός. Παράλληλα παρακολούθησαν και αντίστοιχα βίντεο από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου όπως Μαθαίνω για τα προσωπικά δεδομένα και Διαδικτυακός Εκφοβισμός.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Νικολού Αγγελική (ΠΕ86)  

Προστατεύω το περιβάλλονΟι μαθητές/τριες της Β' τάξης (Σχ. Έτος 2020-2021) δημιούργησαν, με την διαδικτυακή εφαρμογή PosterMyWall, αφίσες με θέμα "Let's Recycle", ενώ οι μαθητές/τριες της Γ' τάξης δημιούργησαν αφίσες με θέμα "The 3 R's (Reduce, Reuse, Recycle)".

Το PosterMyWall είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο για τη δημιουργία αφισών, φυλλαδίων, προσκλήσεων, κολαζ εικόνων κ.α. Επιπλέον παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας class projects, ώστε οι μαθητές να μη χρειάζεται να δημιουργήσουν λογαριασμό.

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Νικολού Αγγελική (ΠΕ86)  

Κύλιση στην Αρχή