μενού
colors

2015-2016

Δρω-Συμμετέχω-Αντιδρώ

Δρω-Συμμετέχω-Αντιδρώ
Δ', Ε' & Στ' τάξεις

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Τζακώστα Ζαμπέτα, Τζούμα Αικατερίνη, Κρομμύδας Παναγιώτης

Το πρόγραμμα αφορά σε δράσεις σχετικές με κοινωνικά θέματα, θέματα πολιτισμού και κοινωνικές αξίες που προάγουν έννοιες όπως η διαπολιτισμική κατανόηση, η συμμετοχικότητα, η δημιουργική έκφραση, η συνεργασία, η αλληλεγγύη, η ενσυναίσθηση, η ισότητα, η αποδοχή της διαφορετικότητας των ανθρώπων με μέσο την Τέχνη, τη δημιουργική γραφή και τις ΤΠΕ.

Οι στόχοι του προγράμματος είναι οι μαθητές: -Να καλλιεργήσουν την ατομική και συλλογική ευθύνη απέναντι σε κοινωνικά προβλήματα.
-Να συμμετέχουν ενεργά με ομαδικό πνεύμα σε συλλογικές/διασχολικές δράσεις με σκοπό την προάσπιση και την προώθηση των κοινωνικών αξιών και του κοινού καλού.
-Να συμμετέχουν σε δράσεις εθνικής και διεθνούς εκπαιδευτικής δραστηριοποίησης για να αποκτήσουν την αίσθηση του "ανήκειν" σε μια ευρύτερη κοινότητα έξω από τα όρια του δικού τους σχολείου, ως μέλη ενός "ανοικτού σχολείου" στην κοινωνία.
-Να έρθουν σε επαφή με καλλιτεχνικά έργα και παγκόσμια έργα πολιτισμού σχετικής θεματολογίας (τραγούδια, θεατρικές παραστάσεις, κινηματογραφικές ταινίες, πίνακες ζωγραφικής, γλυπτά, κατασκευές, πολιτισμικοί χώροι).
-Να ενισχυθεί η πολυγλωσσία ως μέσο διαπολιτισμικής επικοινωνίας που καταργεί διαφορές και αμβλύνει φαινόμενα διάκρισης, ρατσισμού και βίας. ?Να αξιοποιήσουν τον επικοινωνιακό λόγο μέσα από διάφορα χρηστικά κείμενα στην ελληνική, αγγλική και γαλλική γλώσσα αναπτύσσοντας δεξιότητες παραγωγής και κατανόησης γραπτού & προφορικού λόγου.

 

UNICEF Σχολε?α Υπερασπιστές των παιδι?ν του κ?σμου

UNICEF Σχολεία Υπερασπιστές των παιδιών του κόσμου
B', Δ' τάξεις

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Τζακώστα Ζαμπέτα, Τζούμα Αικατερίνη, Κρομμύδας Παναγιώτης

Ανθρώπινα Δικαιώματα / Τα δικαιώματα του παιδιού / Όλοι ίδιοι-όλοι διαφορετικοί / Ομοιότητα και διαφορά / Αντιστέκομαι στο ρατσισμό - Αποδοχή της διαφορετικότητας στη φυλή, στο φύλο, στο χρώμα και στις ικανότητες των ανθρώπων /Σχολικός Εκφοβισμός / Η τέχνη και η μουσική ως διεθνείς γλώσσες υπεράσπισης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

 

Ζωντανό Μουσείο: Μουσείο Προφορικής Ιστορίας

Ζωντανό Μουσείο: Μουσείο Προφορικής Ιστορίας
Γ', Δ' τάξεις

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Λάμπρου Αντιγόνη, Παπαδοπούλου Κυριακή, Νάτση Παναγιώτα

Τοπική Ιστορία - Λαογραφία / Η Ιστορία του σχολείου μας /Τοπωνύμια, οδοί και μνημεία / Παλιά επαγγέλματα / Οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας / Επαφή των μαθητών με τη μεθοδολογία της σύγχρονης ιστορικής έρευνας (επεξεργασία και ερμηνεία του ιστορικού υλικού, πολλαπλή ανάγνωση των μαρτυριών, παραγωγή ιστορικής γνώσης μέσα από τη χρήση της γλώσσας, κριτική άσκηση της σκέψης και διερευνητική διεργασία της πληροφορίας).

Κύλιση στην Αρχή