μενού

Τα δικαιώματα των παιδιών, 2018

Τα δικαιώματα των παιδιών μέσα από τα μάτια τους

Στην Ενότητα 13 της Γλώσσας με τίτλο "Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι" οι μαθητές της Δ' τάξης (Σχ. έτος 2017-2018) ασχολήθηκαν με τα δικαιώματα των παιδιών... Γράψανε το δικό τους βιβλιαράκι και δημιούργησαν φιγούρες-παιδιά του κόσμου διακοσμώντας την τάξη μας.

 

 

 

Περισσότερα...

Επίσκεψη στον τηλεοπτικό σταθμό ITV, 2018

itv2018 thub

Οι μαθητές της Δ' Τάξης (Σχ. Έτος 2017-2018), την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018 επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του τηλεοπτικού σταθμού ITV, όπου παρακολούθησαν τη διαδικασία έκδοσης μιας εφημερίδας και ξεναγήθηκαν στα μέρη του σταθμού όπου γυρίζονται οι τηλεοπτικές εκπομπές.

 

 

 

Περισσότερα...

Συνεργασία με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Γέρακα

Συνεργασία με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Γέρακα

Στα πλαίσια του εκπαιδευτικού προγράμματος "Αειφέροντας Περιβαλλοντικά" και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος στις 5 Ιουνίου 2015 σκεφτήκαμε μια συνεργασία με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Γέρακα.

Η Α΄ Τάξη του 1ου ΔΣ Γέρακα, μας έστειλε με το ταχυδρομείο ένα γράμμα, αφού μόλις αρχίσανε να γράφουν κείμενα, στο οποίο κάνανε αναφορά στις περιβαλλοντικές τους δράσεις. Στη συνέχεια η Δ΄ Τάξη (Σχ. έτος 2014-2015) του Σχολείου μας τους απάντησε για την "πράσινη γωνιά" της Τάξης κι όχι μόνο...

Περισσότερα...

Όταν οι μαθητές συνάντησαν τον Οδυσσέα Ελύτη, 2017

elytis thub

Με αφορμή το ποιήμα "Κορίτσι" του σχολικού βιβλίου, οι μαθητές της Δ' τάξης (Σχ. έτος 2017-2018) χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες και αφού τους δόθηκε από ένα ποιήμα του Οδυσσέα Ελύτη, στη συνέχεια κλήθηκαν να μας αποκαλύψουν ποιος στίχος τα εντυπωσίασε και πώς αυτός φαίνεται στα μάτια τους. Ο καθένας, λοιπόν, στην ομάδα του αποτύπωσε με τη δική του ματιά στίχους από τα ποιήματα του Οδυσσέα Ελύτη.

 

Περισσότερα...

Τα δικαιώματα των παιδιών μέσα από τα μάτια τους

Τα δικαιώματα των παιδιών μέσα από τα μάτια τους

Με αφορμή την Ενότητα 13 στο μάθημα της Γλώσσας με τίτλο "Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι" οι μαθητές της Δ' τάξης (Σχ. έτος 2014-2015) με τον μοναδικό δικό τους τρόπο σχεδίασαν, αποτύπωσαν και φώναξαν δυνατά τα δικαιώματά τους, φτιάξαν κολάζ, κατασκεύασαν αλυσίδα χάρτινων παιδιών και κορνίζαραν τη χάρτα των δικαιωμάτων του παιδιού.

Έτσι συνέδεσαν τη δουλειά τους αυτή με την εργασία τους για την εβδομάδα δράσης για την εκπαίδευση της ActionAid και ιδού τα αποτελέσματα σε μια γωνιά της τάξης...

Περισσότερα...

Κύλιση στην Αρχή