μενού
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
colors

2019 2020

 

sustainable

Πολίτες του αύριο: η πρόκληση της βιώσιμης ανάπτυξης
Citoyens de demain : l’enjeu du développement durable
(Διασχολικό, Διαθεματικό, Δίγλωσσο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα)
Β' τάξη

Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Τζακώστα Ζαμπέτα,
Στρατηδάκη Σοφία

Το ενεργειακό αποτύπωμα στο σχολείο και στο σπίτι και η ενεργός συμμετοχή στην προσπάθεια ορθολογικότερης διαχείρισης και χρήσης του νερού και των απορριμμάτων για την βιωσιμότητά του πλανήτη.

Τρεις μορφές (καταστάσεις) του νερού / Κύκλος του νερού / Κινδύνοι που απειλούν το πόσιμο νερό / Στοιχεία του ιστορικού - πολιτιστικού χαρακτήρα του νερού (σύνδεση με το τραγούδι, τη λαογραφία, τη μυθολογία, τη θρησκεία) / Σπουδαιότητα και αναγκαιότητα του νερού στη ζωή μας / Προτείνουμε τρόπους επίλυσης προβληματικών καταστάσεων, με συλλογική λήψη αποφάσεων / Χρησιμοποιούμε απλά μέσα για να να δημιουργήσουμε κατασκευές σχετικές με το θέμα / Υιοθετούμε συμπεριφορές φιλικές προς το περιβάλλον. 

 

healthy diet heroes

Διατροφοήρωες για έναν υγιή πλανήτη
(Διαθεματικό, Δίγλωσσο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα)
Γ' τάξη

Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Μπούμπα Άννα-Μαρία, Τζακώστα Ζαμπέτα

Υγιεινή διατροφή, με έμφαση στην περιβαλλοντική διάσταση του θέματος. Έννοιες-κλειδιά είναι οι καθημερινές συνήθειες και πρότυπα ζωής, καθώς και το οικολογικό αποτύπωμα.

Σωστές διατροφικές συνήθειες / Κατηγορίες και θρεπτικά συστατικά των τροφών / Μεσογειακή Πυραμίδα και Μεσογειακή Διατροφή / Διατροφική αξία του πρωινού / Διατροφικές συνήθειες των παλαιότερων γενεών και η διαδικασία παρασκευής του ψωμιού / Διατροφικές συνήθειες των συμμαθητών μας / Ωφέλιμες και βλαβερές τροφές για τον ανθρώπινο οργανισμό / Συνέπειες της κακής διατροφής / Συμβουλές για καλή διατροφή. 

 

earthquake

«Αντι-ΣΕΙΣΜΙΚΗ» Δράση – Σχολείο OSOS
Δ' τάξη

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Τσιούρη Ελευθερία, Δούλης Μάριος

Η περιοχή μας τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει μια έντονη σεισμική δραστηριότητα. Οι αυριανοί μας πολίτες, λοιπόν, είναι αναγκαίο να είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι για να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε αλλαγή, μεταβολή και κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.

Μαθαίνω για το περιβάλλον και τον σεισμό με παιχνίδια & πειράματα / Από την θεωρία στην πράξη / Ενημερώνομαι και Ενημερώνω τους γύρω μου / Μαθαίνω να ερμηνεύω τα μηνύματα ενός σεισμογράφου.

Λεξιλόγιο σχετικά με το σεισμό / Κατασκευή και επίλυση σχετικού σταυρόλεξου / Ενασχόληση και ανάλυση του μύθου του Εγκέλαδου και σύνδεση με την πραγματικότητα / Αποτύπωση ορισμών για τον σεισμό και κατανόηση των μονάδων μέτρησής του / Δημιουργία αφίσας / Σχετικά πειράματα στην τάξη / Ενημέρωση από ειδικούς / Γνωριμία με παροιμίες, παραμύθια & ποιήματα για τον σεισμό / Δημιουργία σεισμογράφου και καταγραφή των σεισμών της περιοχής / Ερμηνεία των δεδομένων του σεισμογράφου / Συμμετοχή σε άσκηση σεισμού όλου του σχολικού συγκροτήματος.

 

Κύλιση στην Αρχή