μενού
colors

2014-2015

Πετρόσουπα

Η Πετρόσουπα
Β' τάξη

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Μάκη Αικατερίνη

Λογοτεχνική διάσταση: Παραμύθια με θέμα την αξία της προσφοράς, της μοιρασιάς και της αλληλεγγύης.
Αισθητική διάσταση: Ζωγραφική, Μουσική, Τέχνες.
Μουσικοκινητική παράσταση: «Η Πετρόσουπα» (διασκευή από ανατολίτικο παραμύθι).

Βασικοί στόχοι είναι οι μαθητές να: απολαύσουν κείμενα της Παιδικής Λογοτεχνίας (π.χ. Το δώρο της Παπλωματούς, Το ταξίδι της Παπλωματούς), οξύνουν τη φαντασία τους, συνεργαστούν μεταξύ τους και αναπτύξουν πρωτοβουλίες, βιώσουν τη μαγεία του «ανεβάσματος» μιας παράστασης.

Συνεργασία με την Α΄ τάξη και τη δασκάλα κ. Σοφία Στρατηδάκη για τη χριστουγεννιάτικη παράσταση του σχολείου μας με τίτλο «Η Πετρόσουπα»  και την εμψυχώτρια-γυμνάστρια κ. Τσιτσιγιάννη Φωτεινή για την κίνηση των μαθητών στην παράσταση .

 

Από τον Δία στον Οντίν και τον Ρα

Από τον Δία στον Οντίν και τον Ρα
Γ' τάξη

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Μακρίδη Ειρήνη

Οι βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι οι μαθητές:
-να συνδέσουν τη σημερινή εποχή με τους μύθους, -να αποκτήσουν ενδιαφέρον για την ελληνική μυθολογία στην τέχνη, τη γλώσσα και τη λογοτεχνία, -να γνωρίσουν τους θεούς του Ολύμπου, τα σύμβολά τους, τα ανθρωπομορφικά χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες που τους απέδιδαν οι άνθρωποι, -να γνωρίσουν μύθους με τους οποίους οι αρχαίοι εξηγούσαν γεγονότα ή φαινόμενα της καθημερινής ζωής, -να παρακολουθήσουν την προσπάθεια του ανθρώπου να κυριαρχήσει στη φύση, εντοπίζοντας τον πυρήνα αλήθειας των μυθολογικών μύθων, -να κατανοήσουν και να ερμηνεύσουν προβλήματα που απασχολούσαν τον άνθρωπο, -να αντιληφθούν την ανάγκη του ανθρώπου να λατρεύει και να τιμά τους θεούς του, -να φανταστούν τους αρχαίους θεούς σαν να ζούσαν σήμερα και να δραματοποιήσουν σκηνές από τη ζωή των θεών, -να ζωγραφίσουν τους 12 θεούς και τα αντίστοιχα αντικείμενα-σύμβολα αυτών, -να γνωρίσουν και να συνδέσουν τη Νορβηγική και Αιγυπτιακή μυθολογία και να αντιστοιχίσουν τις πιο σημαντικές τους θεότητες με τις Ελληνικές.

 

Παραδοσιακά Παιχνίδια

Παραδοσιακά Παιχνίδια
Ολοήμερο

Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παπαδοπούλου Κυριακή

Εξοικείωση των μαθητών με την κοινωνική διάσταση των παιχνιδιών και πρακτική εφαρμογή μέσα από τη γνωριμία με παιχνίδια άλλων εποχών (παραδοσιακά παιχνίδια).

Αναζήτηση ιστορικών πληροφοριών για την προέλευση των παιχνιδιών, Καταγραφή κανόνων και πρακτική τους εφαρμογή ανά παιχνίδι, Σύγκριση σύγχρονων παιχνιδιών με τα παραδοσιακά παιχνίδια της «αυλής», Ερμηνεία της ορολογίας που αξιοποιείται στα παραδοσιακά παιχνίδια / Βασικό λεξιλόγιο.

 

Κύλιση στην Αρχή