colors

Όχι στο Σχολικό Εκφοβισμό

  • Ημέρα κατά της Σχολικής βίας, 2022

    ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ, ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ

    Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο. Με αφορμή την ημέρα αυτή, κλήθηκε το Σχολείο μας να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε ζητήματα πρόληψης και αντιμετώπισης της σχολικής βίας και του εκφοβισμού από την Πέμπτη 3 Μαρτίου έως και την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022. Έγινε συζήτηση στη Δ΄ και στην Ε΄ Τάξη για θέματα σχετικά, μέσα από κείμενα και εικόνες. Παράλληλα, οι μαθητές ευαισθητοποιήθηκαν στην πανανθρώπινη αξία της Ειρήνης. Έτσι, αντιτάχθηκαν στη βία που δέχονται οι άνθρωποι στην Ουκρανία με την έναρξη του πολέμου. Στα πλαίσια αυτής της δράσης, οι μαθητές της Δ΄ και της Ε΄ Τάξης συνεργάστηκαν και ως ανθρώπινη αλυσίδα σχημάτισαν το σύμβολο της Ειρήνης στην αυλή του Σχολείου, για να στείλουν το μήνυμα της παγκόσμιας Ειρήνης.

    "ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ, ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ"

    Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Τσιούρη Ελευθερία, Γκουλγκούτη Αναστασία

  • Ημέρα κατά της Σχολικής βίας, 2021

    stop bullying thub

    Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως η παγκόσμια ημέρα κατά της βίας και του σχολικού εκφοβισμού. Δυστυχώς, πρόκειται για όρους που πλέον ακούγονται όλο και περισσότερο, αφού το φαινόμενο εξαπλώνεται.

    Με αφορμή αυτό, λοιπόν, τις προηγούμενες ημέρες έλαβαν χώρα στο σχολείο μας δράσεις προκειμένου να ευαισθητοποιήσουμε τα παιδιά και να τα βοηθήσουμε να αναγνωρίζουν και να αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους φαινόμενα. 

     

  • Ημέρα κατά της Σχολικής βίας, 2019  

    Ημέρα κατά της Σχολικής βίας, 2019  

    Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως η παγκόσμια ημέρα κατά της βίας και του σχολικού εκφοβισμού. Οι μαθητές/τριες της Δ' τάξης που συμμετέχουν στον όμιλο "Εργαστήριο Φιλοσοφικής σκέψης", λένε όχι στη βία και ναι στη φιλία.  

    Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παπαδοπούλου Κυριακή

     

     

  • Stop Bullying 2016, αφίσες Ε' τάξης

    Όλοι μια παρέα - Ε τάξη

    Στα πλαίσια των δράσεων για την πρόληψη της σχολικής βίας, οι μαθητές της Ε΄ Τάξης (Σχ. έτος 2015-2016) αφού διάβασαν στην τάξη το παιδικό βιβλίο "Οι νταήδες του βυθού και ο Ρομπέν των θαλασσών" της Γιώτας Κ. Αλεξάνδρου και επεξεργάστηκαν τη θεματολογία και τα ιδιαίτερα νοήματά του, σχεδίασαν και ζωγράφισαν δυο αφίσες με σχετικό θέμα, ξεδιπλώνοντας τα ψαρίσια-ανθρώπινα δικαιώματα, καθώς και τα δικαιώματα του παιδιού.

    Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Τσιούρη Ελευθερία, ΠΕ70

     

     

  • School Bullying, 2016

    school bullying

    Στο πλαίσιο του προγράμματος "ΔΡΩ, ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ, ΑΝΤΙΔΡΩ"και των δράσεων για την πρόληψη της σχολικής βίας, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με βίντεο, powerpoint, εικόνες και κόμικ σχετικά με τη σημασία και τις συνέπειες του bullying. Στη συνέχεια συζήτησαν και προχώρησαν σε συμπεράσματα και δημιούργησαν αφίσες για το τι είναι bullying, τι συνέπειες έχει και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί. Μπορείτε να δείτε τις αφίσες τους εδώ.

    Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Αικατερίνη Τζούμα, ΠΕ06

     

  • Ο Ιερεμίας - "Ηρεμίας", Β' Τάξη 2016

    Οι Νταήδες του Βυθού και ο Ρομπέν των Θαλασσών

    Στην ιστορία του βιβλίου "Οι Νταήδες του Βυθού και ο Ρομπέν των Θαλασσών" πρωταγωνίστρια είναι μια μύτη! Είναι μακρουλή, σουβλερή και λεπτή. Μας μιλάει για τα πάθη της και λέει μέσα από μια συγκλονιστική εισαγωγή: «Αν ήταν χρώμα τα παιδικά μου χρόνια, θα ήταν κόκκινο με μαύρο. Αν ήταν ήχος, θα ήταν θυμωμένο σφύριγμα. Αν ήταν πουλί, λαβωμένος γλάρος?»

    Η μύτη ανήκει στον ξιφία Ιερεμία, που λόγω χαρακτήρα είναι γνωστός και ως «Ηρεμίας». Ο Ιερεμίας συνεσταλμένος, και ανεκτικός, γίνεται στόχος άπειρων πειραγμάτων από μια παρέα ψαριών: τα Κοφτερά Χαμόγελα.  «Μυτόγκα» τον ανεβάζουν, «Πινόκιο» τον κατεβάζουν. Οι κακίες τους, πάντα στοχευμένες, πονάνε πολύ. Όμως ο Ιερεμίας είναι αδύναμος, υποχωρεί, δε λέει τίποτα, χαμηλώνει το βλέμμα, σκύβει το κεφάλι και όπου φύγει φύγει. Η συνέχεια εδώ

    Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Στρατιδάκη Σοφία (ΠΕ70)

  • Ημέρα κατά της Σχολικής βίας, 2015

    Ημέρα κατά της Σχολικής βίας και του εκφοβισμού, 2015Με αφορμή την Ημέρα κατά της Σχολικής βίας και του εκφοβισμού(6 Μαρτίου), οι μαθητές της ΣΤ' τάξης (Σχ. Έτος 2014-2015) παίρνοντας ρόλους σεναριογράφου, σκηνοθέτη και ηθοποιού, δημιούργησαν μικρά σκετσάκια με τους παρακάτω τίτλους:

    • Η ενδοοικογενειακή βία
    • Η βία στην τάξη
    • Η βία στην αυλή
    • Η βία στο Διαδίκτυο
  • Λέμε ΟΧΙ στο Σχολικό Εκφοβισμό, 2014

    Λέμε ΟΧΙ στο ΣΧολικό Εκφοβισμό, 2014Οι συμμετοχές των μαθητών της Στ΄ Τάξης του Σχολείου μας είναι πια γεγονός. Συμμετέχουμε για δεύτερη σχολική χρονιά στον διαγωνισμό «Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό».Ο διαγωνισμός είναι μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος του Βρετανικού Συμβουλίου και του Διεθνούς Κέντρου Ολυμπιακής Εκεχειρίας με τίτλο «Σέβομαι τη Διαφορετικότητα», το οποίο είναι κατά της ενδοσχολικής βίας και βασίζεται στα ιδανικά και τις αξίες του Ολυμπισμού και της Ολυμπιακής Εκεχειρίας.

    Με τους μαθητές μιλήσαμε για τον σχολικό εκφοβισμό, για τα Ολυμπιακά Ιδεώδη και την καθημερινή μας ζωή μέσα από τον αθλητισμό και το ευ αγωνίζεσθαι. Όλα τα παιδιά με ιδιαίτερο ενθουσιασμό σχεδιάσανε, γράψανε και συνθέσαν πέντε διαφορετικά σενάρια παρουσίασης των ιδεών τους, αφού πρώτα χωρίστηκαν σε ομάδες. Στη συνέχεια φτιάξαμε τις διαφάνειές μας, αποφασίσαμε τα τραγούδια που θα ντύσουν τις ιδέες μας και ιδού το αποτέλεσμα:

     Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Τσιούρη Ελευθερία

  • Σέβομαι τη Διαφορετικότητα, 2014

    Σέβομαι τη ΔιαφορετικότηταΤην Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014 επισκέφθηκαν το Σχολείο μας η Ντόρα Πάλλη, υποδιευθύντρια του Διεθνούς Κέντρου Ολυμπιακής Εκεχειρίας και υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Δ.Κ.Ο.Ε. για μαθητές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η Βιργινία Κραβαριώτη, χάλκινη ολυμπιονίκης της ιστιοπλοΐας στο Πεκίνο το 2008, η Φωτεινή Βαβάτση, πέμπτη ολυμπιονίκης της τοξοβολίας στην Αθήνα το 2004 και ο Γιάννης Δημόπουλος, πρωταθλητής Ελλάδος στο τένις.

  • +δημιουργώ

    +δημιουργώTο Παρατηρητήριο για την Πρόληψη της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού, που λειτουργεί στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων τους και με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενεργοποίηση της εκπαιδευτικής κοινότητας, καλούν τους μαθητές τις μαθήτριες να συμβάλλουν με τις εικαστικές δημιουργίες τους στη διαμόρφωση της ιστοσελίδας του Παρατηρητηρίου. Το θέμα της δράσης είναι: «+δημιουργώ» και στόχος είναι τόσο η ευαισθητοποίηση της σχολικής κοινότητας σε θέματα βίας και εκφοβισμού, όσο και η ανάδειξη θετικών προτύπων συμπεριφοράς, καθώς και της αξίας της ανάπτυξης σχέσεων που στηρίζονται στο σεβασμό, την κατανόηση και την αποδοχή.

  • Λέμε ΟΧΙ στο Σχολικό Εκφοβισμό, 2013

    Λέμε ΟΧΙ στο ΣΧολικό Εκφοβισμό, 2013Οι μαθητές της ΣΤ' τάξης (Σχ. Έτος 2013-2014), συμμετέχουν στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό «Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό» με τα παρακάτω βίντεο. Kαλοτάξιδα και Καλή Επιτυχία!

    Ο διαγωνισμός είναι μέρος του εκπαιδευτικού προγράμματος του Βρετανικού Συμβουλίου και του Διεθνούς Κέντρου Ολυμπιακής Εκεχειρίας με τίτλο «Σέβομαι τη Διαφορετικότητα», το οποίο είναι κατά της ενδοσχολικής βίας και βασίζεται στα ιδανικά και τις αξίες του Ολυμπισμού και της Ολυμπιακής Εκεχειρίας.

     Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Τσιούρη Ελευθερία

     (Τα πρόσωπα των μαθητών εμφανίζονται με γονική συγκατάθεση)

  • 1ο Βραβείο "Ενδοσχολική βία - Συμβιώνοντας στο Σχολείο"

    Δίκτυο Κατά της Βίας στο Σχολείο1ο Βραβείο απονεμήθηκε στους μαθητές της ΣT' Τάξης(Σχ. Έτος 2012-2013) στο διαγωνισμό βίντεο για την εκστρατεία του "Δικτύου κατά της βίας στο σχολείο" που διοργάνωσε η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς σε συνεργασία με το Δίκτυο κατά της βίας στο σχολείο με τίτλο "Ενδοσχολική βία - Συμβιώνοντας στο Σχολείο".

     

Κύλιση στην Αρχή