colors

ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2024

  • Το ταξίδι του Οδυσσέα συνεχίζεται με τη 3η τηλεδιάσκεψη

    Το ταξίδι του Οδυσσέα συνεχίζεται με τη 3η τηλεδιάσκεψη

    Την Πέμπτη 11 Απριλίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ' τάξης συναντήθηκαν διαδικτυακά με τους μαθητές/τριες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ατσιπόπουλου υλοποιώντας την τρίτη τηλεδιάσκεψη στο πλαίσιο του προγράμματος ΟΔΥΣΣΕΑΣ. Οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε ομάδες, αναζήτησαν πληροφορίες για τη θεματική τους και ετοίμασαν μια παρουσίαση. Ειδικότερα, οι θεματικές, με τις οποίες ασχολήθηκαν, είναι η Παραπληροφόρηση, τα Προσωπικά Δεδομένα, ο Εθισμός στο διαδίκτυο και ο Διαδικτυακός Εκφοβισμός. Στόχος του προγράμματος αποτελεί η ενημέρωση των μαθητών/τριών για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο και οι μαθητές/τριες να γνωρίζουν πώς να προστατεύονται στο διαδίκτυο.

    Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γκουλγκούτη Αναστασία, ΠΕ70, Υποστήριξη: Νικολού Αγγελική, ΠΕ86  

  • Το ταξίδι του Οδυσσέα συνεχίζεται με τη 2η τηλεδιάσκεψη

    Το ταξίδι του Οδυσσέα συνεχίζεται με τη 2η τηλεδιάσκεψη

    Την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ' τάξης του Σχολείου μας και του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ατσιπόπουλου Ρεθύμνου συναντήθηκαν ακόμα μια φορά διαδικτυακά και συζήτησαν για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο. Παρακολούθησαν κόμικγια την ασφάλεια στο διαδίκτυο, έκαναν μια δραστηριότητα για τα προσωπικά δεδομένα, δημιούργησαν συννεφόλεξο με λέξεις σχετικά με όσα έμαθαν με το online εργαλείο WordArt και απάντησαν σε ερωτήσεις που έγιναν χρησιμοποιώντας το διαδικτυακό εργαλείο Kahoot. Τέλος, ψήφισαν τις θεματικές ενότητες, με τις οποίες θα ασχοληθούν και θα δημιουργήσουν ψηφιακές ιστορίες.

    Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γκουλγκούτη Αναστασία, ΠΕ70, Υποστήριξη: Νικολού Αγγελική, ΠΕ86  

  • Το ταξίδι του Οδυσσέα ξεκίνησε...

    Το ταξίδι του Οδυσσέα ξεκίνησε...

    Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ' τάξης συμμετέχουν στο πρόγραμμα "ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2024 - ΤΠΕ και Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο | Artificial Intelligence - elearning - eCreativity"που υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Κρήτης Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α. Οι μαθητές και μαθήτριες των δύο συνεργαζόμενων σχολείων του 1ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων και του 2ου Δημοτικού Σχολείου Ατσιπόπουλου στο Ρέθυμνο θα συνεργαστούν, θα ανταλλάξουν απόψεις, θα εκφραστούν με το δικό τους τρόπο και θα δημιουργήσουν ψηφιακές ιστορίες με θέμα την Ασφαλή & Δημιουργική Πλοήγηση στο Διαδίκτυο.

    Την Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε η 1η τηλεδιάσκεψη, στην οποία οι μαθητές/τριες γνωρίστηκαν μεταξύ τους και παρουσίασαν την πόλη, το σχολείο και την τάξη τους με πολλή χαρά και με ανυπομονησία για την επόμενη φορά! Μπορείτε να δείτε την παρουσίασή μας εδώ.

    Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γκουλγκούτη Αναστασία, ΠΕ70, Υποστήριξη: Νικολού Αγγελική, ΠΕ86  

  • Οι μαθητές της Δ' αυτοπαρουσιάζονται, 2024

    Οι μαθητές της Δ' αυτοπαρουσιάζονταιΣτο πλαίσιο του προγράμματος ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2024 που έχει ως αντικείμενο τη συνεργατική διερεύνηση και οικοδόμηση της γνώσης των μαθητών σχετικά με την ασφαλή και δημιουργική αξιοποίηση του διαδικτυου (Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στην Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση [Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α], Πανεπιστήμιο Κρήτης), οι μαθητές/τριες της Δ' τάξης προχώρησαν σε μια αυτοπαρουσίαση, συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα και την τεχνολογία.

    Αρχικά δημιούργησαν τα προσωπικά τους avatar χρησιμοποιώντας το εργαλείο https://avatarmaker.com/, για να προσθέσουν μια διασκεδαστική και προσωπική πινελιά στην αυτοπαρουσίασή τους. Στη συνέχεια, ανά δύο, ενσωμάτωσαν αυτά τα avatar στο Scratch προκειμένου να δημιουργήσουν ζωντανά animation. Οι μαθητές, αναδεικνύοντας τις δεξιότητές τους στον τομέα της ψηφιακής δημιουργίας και του προγραμματισμού, συνεργάστηκαν σε ομάδες και δημιούργησαν αντίστοιχα animation αυτοπαρουσιάσεων. Αυτή η διαδικασία ενίσχυσε την ομαδική εργασία και τη δημιουργική σκέψη των μαθητών/τριών.

    Επιπλέον οι μαθητές/τριες αξιοποίησαν την ενσωματωμένη στο Scratch τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης για τη μετάφραση και τη μετατροπή κειμένου σε ήχο, που τους επέτρεψε να προσθέσουν φωνητικά στοιχεία στις δημιουργίες τους, καθώς και να ενισχύσουν την ποικιλομορφία και την προσωπική έκφραση. Με αυτόν τον τρόπο, οι μαθητές/τριες ενισχύσαν τις δεξιότητές τους στον τομέα της τεχνολογίας, του προγραμματισμού,  της δημιουργίας πολυμέσων και της δημιουργίας περιεχομένου. Οι μαθητές/τριες έμαθαν να συνεργάζονται δημιουργικά, να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να αναπτύσσουν δεξιότητες που είναι ουσιώδεις στον ψηφιακό κόσμο και τη σύγχρονη κοινωνία.

    Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Νικολού Αγγελική (ΠΕ86)

Κύλιση στην Αρχή