μενού
1ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων
colors
  • Αίτημα σύναψης συμφωνίας υποβάλλει είτε το ΕΠΕΣ προς το Τμήμα ή τη Σχολή ή το Πρυτανικό Συμβούλιο του ΑΕΙ είτε το Τμήμα προς το ΕΠΕΣ.
  • Στη συμφωνία καθορίζονται οι τομείς συνεργασίας (το Τμήμα/Σχολή αποτελεί τη βασική μονάδα συνεργασίας).
    •  πρακτική άσκηση των φοιτητών του Τμήματος
    • επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
    • εκπαιδευτική έρευνα πεδίου στο επίπεδο του σχολείου
    • υποστήριξη των ομίλων αριστείας που λειτουργούν στο σχολείο
  • Δεν υπάρχει περιορισμός συνεργασιών των  Π&ΠΣ με Τμήματα/Σχολές, με την προϋπόθεση ότι τα δύο μέρη μπορούν να ανταποκριθούν στους όρους της συμφωνίας.
  • Το ΕΠΕΣ και οι αρμόδιες πανεπιστημιακές αρχές συνεργάζονται και διαμορφώνουν ένα αναλυτικό κείμενο συνεργασίας στο οποίο καταγράφονται οι υποχρεώσεις, οι ρόλοι και αρμοδιότητες των δύο πλευρών καθώς και το σύστημα διασφάλισης και βελτίωσης της ποιότητας του εκπαιδευτικού αποτελέσματος της συνεργασίας.
  • Η συμφωνία συνεργασίας και το αναλυτικό κείμενο που τη συνοδεύει υποβάλλονται στη ΔΕΠΠΣ.

 

Στη συμφωνία συνεργασίας ΑΕΙ-Π&ΠΣ σε θέματα επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών θα πρέπει να προσδιορίζονται με σαφήνεια στο παράρτημα της συμφωνίας:

  • οι στόχοι, οι μορφές, το περιεχόμενο, η διάρκεια και ο τρόπος υλοποίησης του κάθε προγράμματος σε ετήσια βάση
  • ο αριθμός των εκπαιδευτικών ανά πρόγραμμα που θα συμμετάσχουν και οι διαδικασίες επιλογής τους
  • οι υποχρεώσεις και ο ρόλος των δύο πλευρών
  • ο τρόπος ελέγχου της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας του προγράμματος

 

Στη συμφωνία συνεργασίας ΑΕΙ-Π&ΠΣ για την πραγματοποίηση ερευνητικών προγραμμάτων θα πρέπει να προσδιορίζονται με σαφήνεια στο παράρτημα της συμφωνίας:

  • η σκοπιμότητα της προτεινόμενης πράξης
  • οι στόχοι της έρευνας
  • το περιεχόμενο της ερευνητικής πρότασης
  • οι εμπλεκόμενοι φορείς
  • η μεθοδολογία υλοποίησης
  • τα παραδοτέα
  • το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της έρευνας

 

Σκοποί της συνεργασίας είναι:

  • Η αξιοποίηση της επαγγελματικής εμπειρίας των εκπαιδευτικών του σχολείου στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης των φοιτητών του Τμήματος.
  • Η ανάπτυξη σε κλίμα αμοιβαίου σεβασμού διαύλων επικοινωνίας μεταξύ της ακαδημαϊκής και της εκπαιδευτικής κοινότητας που θα διευκολύνουν την έρευνα και την αξιοποίηση των καλών εκπαιδευτικών πρακτικών.
  • Η αξιοποίηση του επιστημονικού δυναμικού του σχολείου με αυξημένα προσόντα στο πλαίσιο της πανεπιστημιακής διδασκαλίας.
  • Η στήριξη του εκπαιδευτικού έργου του σχολείου στους τομείς των παιδαγωγικών και των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την οργάνωση και λειτουργία των ομίλων καθώς και των προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών στο επίπεδο του σχολείου.
  • Η υποστήριξη της εφαρμοσμένης εκπαιδευτικής έρευνας σε ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία και την αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας.
Κύλιση στην Αρχή