fractionsΣτo πλαίσιo εκπόνησης Διπλωματικής Εργασίας στην "Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση", του Τμήματος Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, πραγματοποιείται  στο Σχολείο μας έρευνα με θέμα: «Εννοιολογική και διαδικαστική γνώση κλασμάτων από μαθητές τυπικής εκπαίδευσης και μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες». Υπεύθυνος Καθηγητής: Ιωάννης Αγαλιώτης, Καθηγητής στο Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής, Μεταπτυχιακή φοιτήτρια: Ευγενία Ρούζιου.

Η έρευνα περιλαμβάνει μία (1) διδακτική ώρα σε μαθητές των Ε' και ΣΤ' τάξεων, στους οποίους θα χορηγηθεί σταθμισμένο ερωτηματολόγιο που περιέχει τέσσερεις ασκήσεις με κλάσματα. Σκοπός της έρευνας είναι η αποτύπωση μιας εικόνας για τις δυνατότητες και τις αδυναμίες των μαθητών σε δεξιότητες που αναδεικνύονται ως καίριες για την κατάκτηση των κλασματικών αριθμών, όπως η γνώση των αλγόριθμων των τεσσάρων πράξεων με κλάσματα, η κατάκτηση του γνωστικού σχήματος των πράξεων με κλάσματα, καθώς και η συνειδητοποίηση του μεγέθους που αναπαριστά κάθε κλάσμα μέσω της τοποθέτησής του πάνω στην αριθμογραμμή. Η εικόνα που θα προκύψει θα τροφοδοτήσει τη διδακτική πράξη με τις απαραίτητες πληροφορίες για την πρόταση αποτελεσματικών διδακτικών τεχνικών που θα ανταποκρίνονται στα διάφορα προφίλ των μαθητών.