Σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σπουδών Φυσικών Επιστημών Δημοτικού για το "ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ", προτείνεται για τη Β' Δημοτικού η ενότητα "Οι ηλεκτρικές συσκευές στο σπίτι μας". Ένας από τους στόχους είναι οι μαθητές να είναι ικανοί να αναγνωρίζουν διάφορες ηλεκτρικές συσκευές σε φωτογραφίες και σκίτσα.
Στους μαθητές της Β' τάξης (Σχ. Έτος 2014-2015) δόθηκαν φωτογραφίες (clipart) από διαφορα αντικείμενα και κλήθηκαν να επιλέξουν μόνο τις ηλεκτρικές συσκευές (που λειτουργούν με μπαταρίες ή με ρεύμα από το δίκτυο της ΔΕΗ) ώστε να δημιουργήσουν με το πρόγραμμα ζωγραφικής KolourPaint μια αφίσα για τον Ηλεκτρισμό στη ζωή μας. Απολαύστε τα έργα των μικρών μαθητών...
Οι μαθητές της Β' τάξης (Σχ. Έτος 2014-2015) στο μάθημα της Πληροφορικής, εξοικειώθηκαν με το προγράμματα ζωγραφικής KolourPaint και παρουσιάζουν τις δημιουργίες τους. Ο γενικός σκοπός της άσκησης είναι η εξοικείωση τους με τη χρήση λογισμικού ζωγραφικής και η εξάσκηση στην ψηφιακή αφήγηση ιστορίας με εικόνες και διάλογο. Αρχικά, οι μαθητές διερευνούν τις λειτουργίες του λογισμικού για τη δημιουργία κόμικ, αξιοποιούν έτοιμες εικόνες και εισάγουν διαλόγους. Στη συνέχεια, εφαρμόζουν τις γνώσεις τους δημιουργώντας κόμικ με μια ιστορία για το διάστημα. Το μάθημα βασίστηκε στο εκπαιδευτικό σενάριο με τίτλο: Σχέδιο έρευνας «Παραμύθι σε κόμικ».
Δημιουργία δραστηριοτήτων για τη διδασκαλία του μαθήματος ΤΠΕ στην Α' Δημοτικού.
Οι μαθητές της ΣΤ' τάξης (σχ. έτος 2014-2015) χρησιμοποιώντας το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, παρουσιάζουν τον ευατό τους, τα αγαπημένα τους ζώα και τα ενδιαφέροντά τους. Η εργασία έγινε στα πλαίσια προγράμματος eTwinning. Η κάθε ομάδα μαθητών (δύο μαθητές σε κάθε H/Y), δούλεψε τη δική της ιστορία.
Δείτε όλα τα έργα των μαθητών. Πατήστε απλώς την πράσινη σημαία και μετά έναν αριθμό.
Ο γενικός σκοπός της διδακτικής παρέμβασης ήταν η εξοικείωση των μαθητών με ένα λογισμικό επεξεργασίας κειμένου (Libre Office Writer), ώστε να αφηγούνται ψηφιακά μια ιστορία με εικόνες και διάλογο. Οι μαθητές διερεύνησαν τις λειτουργίες του λογισμικού, εισήγαγαν έτοιμες εικόνες, δημιούργησαν διαλόγους και εφάρμοσαν τις γνώσεις τους δημιουργώντας τις δικές τους ιστορίες.
Ο μαθητής/τρια πρέπει να είναι ικανός/ή να:
Σελίδα 2 από 2