μενού
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
colors

ΚομποστοποίησηΤο πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης «Κομποστοποίηση ? Ανακύκλωση στερεών απορριμμάτων», υλοποιήθηκε από τους μαθητές της Δ? Τάξης (Σχ. Έτος 2013-2014). Αρχικά η ολομέλεια εξοικειώθηκε με το θέμα και προσδιορίστηκαν τα ερευνητικά ερωτήματα και οι δράσεις.

  • Διάθεση από τον Δήμο Ιωαννιτών ενός κομποστοποιητή
  • «Χρησιμοποίησέ το ξανά και ξανά» (Γλώσσα), «Απορρίμματα: Υπάρχουν λύσεις» (Μελέτη Περιβάλλοντος): Οι ενότητες αυτές, σε συνδυασμό με τον κομποστοποιητή από τον Δήμο, έδωσαν την αφορμή να ξεκινήσουμε τον σχεδιασμό και την οργάνωση των δράσεών μας για το πρόγραμμα.

Περισσότερα...

Κάδος ΚομποστοποίησηςΈγινε μελέτη και διερεύνηση της βασικής ορολογίας και των οδηγιών χρήσης του κομποστοποιητή, καθώς και χαρτογράφηση εννοιών.

Περισσότερα...

Μηνύματα για το περιβάλλον

  • Μηνύματα για το περιβάλλον με τη χρήση προγράμματος ζωγραφικής στον Η/Υ
  • Παρουσιάσεις για το περιβάλλον με τη χρήση προγράμματος παρουσιάσεων στον Η/Υ
  • Δημιουργία  ερωτηματολογίων: Στο μάθημα της πληροφορικής, οι μαθητές, χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό πακέτο για μαθητές «Παίζοντας με τα απορρίμματα», δημιούργησαν  on-line ερωτηματολόγια.

 

 

Περισσότερα...

στήλη αποσύνθεσης ? οικολογική στήληΠειραματική δραστηριότητα - Δημιουργία στήλης αποσύνθεσης

  • Η διαδικασία της κομποστοποίησης όμως, ήταν χρονοβόρα. Προκειμένου να έχουμε τη δυνατότητα παρακολούθησης της διαδικασίας μέσα στα χρονικά πλαίσια υλοποίησης του προγράμματος, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μία οικολογική στήλη αποσύνθεσης. Με τη στήλη αποσύνθεσης, μελετήσαμε και παρατηρήσαμε τη διαδικασία που μετατρέπει τα οργανικά υλικά σε μια σκούρα ουσία, πλούσια σε οργανικά στοιχεία.

Περισσότερα...

Βλέπω τον κόσμο με άλλα μάτια

Παρουσίαση δραστηριοτήτων και αξιοποίηση των νέων γνώσεων στο άμεσο και ευρύτερο περιβάλλον

  • Αίτημα συμμετοχής στο δίκτυο «Σχολικοί Κηπουροί»: Στάλθηκε αίτημα για συμμετοχή στη διαδικτυακή κοινότητα «Σχολικοί Κηπουροί», έναν online χώρο στον οποίο οι ομάδες των «σχολικών κηπουρών» επικοινωνούν, μοιράζονται τις εμπειρίες τους  και  μαθαίνουν πώς να βελτιώνουν και να εξελίσσουν τις γνώσεις τους, καθώς αλληλεπιδρούν τακτικά και επιλύουν προβλήματα που τους αφορούν. Με τη συμμετοχή στην κοινότητα επιδιώχθηκε η διάχυση των δράσεων του προγράμματος στην πανελλήνια σχολική κοινότητα.

Περισσότερα...

Δραστηριότητες Δημιουργικής Έκφρασης

  • Φοράω πράσινα γυαλιά: Για την παγκόσμια μέρα Περιβάλλοντος οι μαθητές είχαν την ιδέα να φτιάξουν μία αφίσα και ένα βιντεάκι.  Φτιάξαμε πράσινα γυαλιά από κανσόν, τα φορέσαμε και «είδαμε τον κόσμο διαφορετικά»! Κάθε μαθητής, φορώντας τα γυαλιά που έφτιαξε, διατύπωνε το δικό του  σύνθημα ? μήνυμα για το περιβάλλον. Μερικά από τα μηνύματα ήταν:

Περισσότερα...

Κύλιση στην Αρχή