2014-2015

12 months, 12 stories

12 months, 12 stories
B' τάξη

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Μάκη Αικατερίνη, Τζούμα Αικατερίνη, Τσιούρη Ελευθερία, Δούλης Μάριος

Με άξονα τον χρόνο και το χώρο, σας καλούμε να μοιραστούμε περιστάσεις, γεύσεις, ήχους, παιχνίδια, παραδόσεις, δραστηριότητες στη φύση  και στην πόλη, αξιοθέατα και μνημεία τέχνης και πολιτισμού της περιοχής μας που δίνουν το στίγμα και αναδεικνύουν την κουλτούρα μας, που μας φέρνουν κοντά ή μας εκπλήσσουν ευχάριστα.

Με την εκπόνηση του προγράμματος επιδιώκουμε οι μαθητές να:
-συζητήσουν πώς ο χρόνος επηρεάζει την ζωή των ανθρώπων, -μιλήσουν για τη διατροφή των ανθρώπων ανά εποχή, -γνωρίσουν τα είδη των εποχών, των μηνών, -μάθουν τις ανθρώπινες δραστηριότητες ανά εποχή, ανά χώρα,
-εξετάσουν, σχεδιάσουν και κατασκευάσουν κοινές δραστηριότητες, ανά εποχή, σε όλες τις συμμετέχοντες χώρες,
-προσδιορίσουν ασφαλείς τρόπους διαβίωσης σε όλες τις χώρες ανά εποχή,
-χρησιμοποιήσουν τις αισθήσεις τους για να συγκεντρώσουν πληροφορίες σχετικά με τον χρόνο.

 

LE.T.S. W.A.L.K. (LEarn Traffic Signs / Walk Around Like Kids)

LE.T.S. W.A.L.K. (LEarn Traffic Signs / Walk Around Like Kids)
Γ', Δ', Ε', ΣΤ' τάξη

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Τζούμα Αικατερίνη, Νικολού Αγγελική, Μακρίδη Ειρήνη, Νικολού Αγγελική

Το πρόγραμμα  ασχολείται με την κυκλοφοριακή αγωγή, μέσα από αποτελεσματικές, βιωματικές μαθησιακές δραστηριότητες. Οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να εφαρμόσουν και να βιώσουν συνειδητά, βασικές αρχές ασφαλούς διακίνησης πεζών, επιβατών, ποδηλατιστών, και  να αξιολογήσουν και να δράσουν συλλογικά για τη βελτίωση των συνθηκών διακίνησης.  Βασικός στόχος είναι οι μαθητές να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες οδικής ασφάλειας και κυκλοφοριακή συνείδηση, ώστε να καταστούν ικανοί να κινούνται με ασφάλεια στους δρόμους ως πεζοί, επιβάτες, ποδηλατιστές και τελικά ως οδηγοί.

Σχεδιάζω σήματα / Δημιουργώ το δικό μου πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής στο σχολείο / Δημιουργώ ιστορίες για μια πόλη χωρίς αυτοκίνητα / Μαθαίνω τις ονομασίες των σημάτων αλλά και λέξεις σχετικές με την κυκλοφορία σε ευρωπαϊκές γλώσσες / Κάνω περιήγηση σε ένα πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής και κατασκευάζω παιχνίδια με σχετική θεματολογία / Συνεργάζομαι με σχολεία του εξωτερικού, την τροχαία Ιωαννίνων και τον Δήμο Ιωαννιτών.

 

Local Quality Food in our Countries - Healthy Diet

Local Quality Food in our Countries - Healthy Diet
Δ', ΣΤ' τάξη

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Τσιούρη Ελευθερία, Τζακώστα Ζαμπέτα, Κύρκου Βερονίκη, Παπαδοπούλου Κυριακή

Βασικός στόχος του προγράμματος είναι να αποκτήσουν οι μαθητές γνώση των θρεπτικών συστατικών, των τροφών και του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο δραστηριοποιούνται (αναφορικά με τοπικά προϊόντα παραγωγής & τη βιολογική καλλιέργειά τους). Να προβληματιστούν για το πρόβλημα της παχυσαρκίας στις μέρες μας και να μάθουν να υιοθετούν σωστές συμπεριφορές  και διατροφικές συνήθειες, για να έχουν ένα γερό κορμί & έναν ετοιμοπόλεμο νου. Να δημιουργηθεί στους μαθητές συνείδηση σωστού τρόπου ζωής και σωστής καθημερινής διατροφής.

Ποια η σημασία του φαγητου στη ζωή των ανθρώπων / Δράσεις και καθημερινές ανθρώπινες ενέργειες για τη λύση του προβλήματος της παχυσαρκίας / Μαγείρεμα, Άσκηση και τρόπος ζωής / Τι μπορούμε να συναντήσουμε στο πιάτο κάθε χώρας / Τα πλεονεκτήματα της χρήσης βιολογικών προϊόντων / Οι βασικοί παράγοντες για γερό κορμί και νου / Ποια η προσφορά των τροφών στη ζωή μας / Τι είναι το fast food / Oι βιταμίνες, οι πρωτεΐνες & οι υδατάνθρακες στη ζωή μας / Τα τοπικά προϊόντα κάθε χώρας.