μενού
colors

Δράσεις 2016-2019

Συμμετοχή στο πρόγραμμα PALIMPSEST

Palimpsest thub

Οι μαθητές των Δ’ και Ε’ τάξεων (2018-2019) συμμετέχουν στο πρόγραμμα PALIMPSEST (ΜΕΤΑ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΟ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΩΝ, ΧΩΡΙΚΑ ΕΜΠΕΔΩΜΕΝΩΝ, ΑΦΗΓΗΣΕΩΝ) σε συνεργασία με το Τμήμα Εικαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης της Σχολής Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, το οποίο θα συνεχιστεί και την επόμενη σχολική χρονιά.

Σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία ενός διαδραστικού υπαίθριου μουσείου σε επιλεγμένες πόλεις της Ηπείρου και της Απουλίας (Ιταλία). Το μουσείο που θα δημιουργηθεί για το πρόγραμμα PALIMPSEST θα εκθέτει άυλες αναμνήσεις και αφηγήσεις. Αρχικά, οι μαθητές κλήθηκαν να πάρουν συνεντεύξεις από ηλικιωμένους συγγενείς ή άλλα οικεία πρόσωπα της τρίτης ηλικίας, σχετικά με καθημερινές ιστορίες και αστικούς μύθους που αφορούν την πόλη των Ιωαννίνων. Στη συνέχεια, επισκέφθηκαν το εργαστήριο της Σχολής Καλών Τεχνών και γνώρισαν προγράμματα επεξεργασίας ήχου και εικόνας, προκειμένου να ξεκινήσουν την επεξεργασία των συνεντεύξεων.

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Παπαδοπούλου Κυριακή (ΠΕ70), Γκουλγκούτη Αναστασία (ΠΕ70)

Περισσότερα...

Ενδιαφέρομαι για τη λίμνη Παμβώτιδα

world cafe thub

Το 8ο και το 12ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων, το 1ο και το 2ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων, ο Φορέας Διαχείρισης της Λίμνης Παμβώτιδας, το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κόνιτσας και το Εργαστήριο Γεωγραφικής & Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων σας προσκαλούμε σε μια διαφορετική συνάντηση - συζήτηση για τη Λίμνη Παμβώτιδα, το Σάββατο 18 Μαΐου 2019, στις 17:30 στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Ιωαννίνων (2ος όροφος).

  • Εισαγωγή στο θέμα με σύντομες εισηγήσεις ειδικών
  • Συζήτηση σε μικρές ομάδες με τη μέθοδο world cafe
  • Συζήτηση και σχολιασμός στην ολομέλεια

Περισσότερα...

Η Τροχαία Ιωαννίνων εκπαιδεύει τους μαθητές

kok signs

Συνεχίζονται οι εκπαιδευτικές παρουσιάσεις από το Τμήμα Τροχαίας της Διεύθυνσης Αστυνομίας Ιωαννίνων σε μαθητές δημοτικών σχολείων των Ιωαννίνων, στοχεύοντας στην ενημέρωσή τους για τη σπουδαιότητα των κανόνων οδικής ασφάλειας. Στο χώρο του Σχολείου μας, παρουσιάστηκε  από την υπαστυνόμο  κα. Α. Στεργιάδη πρόγραμμα Κυκλοφοριακής Αγωγής και Οδικής Ασφάλειας.

Επιμέρους θεματικές του προγράμματος:

  • Κυκλοφορία ως πεζοί
  • Κυκλοφορία ως ποδηλάτες
  • Κυκλοφορία ως επιβάτες σε ένα όχημα
  • Οριζόντια και κάθετη σήμανση

Κατασκευάζοντας καταπέλτες

aeiforia thub

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Oμίλου Φυσικών Επιστημών (2018-2019), πήραν μέρος στο 2o Φεστιβάλ Επιστήμης και Αειφορίας που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019. Παρουσίασαν τους καταπέλτες που κατασκεύασαν με απλά υλικά και παράλληλα οργάνωσαν βιωματικό εργαστήρι κατασκευής για τους επισκέπτες. 

Στόχος του Φεστιβάλ είναι να προβληθούν οι δράσεις που υλοποιούνται στη χώρα μας προς την κατεύθυνση της αειφορίας στο πλαίσιο των επιστημονικών και εκπαιδευτικών πρακτικών για τις Φυσικές Επιστήμες, την Τεχνολογία, τη Μηχανική, τις Τέχνες και τα Μαθηματικά (Science Technology Engineering Arts and Mathematics – STEAM Εκπαίδευση). 

Περισσότερα...

Μια Γαλλίδα στην τάξη μας! Eh oui! C' est vrai!

PREPARATIFS

Ένα Βιωματικό-Διαπολιτισμικό Εργαστήριο γαλλικής γλώσσας και πολιτισμού με θέμα «Περιμένοντας τα Χριστούγεννα», υλοποιήθηκε τη Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2016, στην Ε' τάξη (σχ. έτος 2016-2017) του Σχολείου μας. Το εργαστήριo υλοποιήθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο Γαλλικής κ. Νάτση Χάιδω σε συνεργασία με την κ.Soria Dworjack, καθηγήτρια Γαλλικής γλώσσας και Υπεύθυνη για τη διδασκαλία της Γαλλικής στην Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Συνεργασίας του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος και την εκπαιδευτικό Γαλλικής Γλώσσας του Σχολείου μας κ. Μπέττυ Τζακώστα. Οι μαθητές/τριες μάθανε με παιγνιώδη, διαδραστικό τρόπο θεματικό λεξιλόγιο των Χριστουγέννων, τραγούδησαν, κατασκεύασαν Χριστουγεννιάτικες κάρτες και γεύτηκαν σύμφωνα με την Αλσατική παράδοση mannala δηλαδή παραδοσιακά μπισκότα που "μυρίζουν" Χριστούγεννα καθώς και cl?mentines.

 

Περισσότερα...

Διαμορφωτική αξιολόγηση/μια διαφορετική προσέγγιση

in school training

Την Τρίτη, 27 Φεβρουαρίου 2018 και ώρα 8.30-13.15, πραγματοποιήθηκε στο Σχολείο μας ημερίδα/ενδοσχολική επιμόρφωση με θέμα: «Διαμορφωτική αξιολόγηση/μια διαφορετική προσέγγιση» στο πλαίσιο της υλοποίησης του πιλοτικού προγράμματος «Πιλοτική Εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση». Μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα της επιμόρφωσης εδώ.

Θεματικές της επιμόρφωσης:

  • Θεωρητικό πλαίσιο, Μέθοδοι αξιολόγησης, Στάδια αξιολόγησης
  • Σενάρια ανάπτυξης διαδικασιών Διαμορφωτικής Αξιολόγησης
  • Συζήτηση- Προτάσεις- Σύνοψη απόψεων

 

Κύλιση στην Αρχή